Loading...

 

Όμιλος KOUSgroup | TRUCKSERVICE – TRUCKER – KOUSGROUP

  1. Σε περίπτωση χρήσης της ηλεκτρονικής εφαρμογής fleetreminder.gr ο Όμιλος επιφυλάσσετε πως μόνο κατόπιν προκαθορισμένης και γραπτής δικής του έγκρισης (μέσω ενημέρωσης) θα προχωρήσει στην κάλυψη των παρεχομένων υπηρεσιών που αφορούν τον πελάτη, πάντα με την επιφύλαξη αλλαγών που μόνο ο Όμιλος μπορεί να ορίσει και να καθορίσει.
  2. O Όμιλος KOUSgroup αναλαμβάνει να επισκευάσει το όχημα και να τοποθετήσει σε αυτό όλα τα ανταλλακτικά και υλικό που θα σημειωθούν αναλυτικά στα παραστατικά που θα εκδώσει για την επισκευή.
  3. O Όμιλος KOUSgroup δεν ευθύνεται σε περίπτωση απώλειας εργαλείων της ρεζέρβας ή και άλλων πραγμάτων που δεν θα έχουν παραδοθεί κατά την είσοδο του οχήματος στην αποθήκη του συνεργείου.
  4. Ο Όμιλος KOUSgroup δεν ευθύνεται για ζημιές που τυχόν θα παρέλθουν από πυρκαγιά ή άλλες θεομηνίες. Η ασφάλεια για κινδύνους από φωτιά είναι κυριολεκτικά θέμα ιδιοκτήτη του οχήματος.
  5. Το πολύ μια μέρα αφότου τελειώσει η επισκευή ο ιδιοκτήτης πρέπει να παραλάβει το όχημα του αλλιώς αν στο χρόνο καθυστερήσεως το όχημα από οποιαδήποτε αιτία πάθει ζημιά ή κλαπεί, ο Όμιλος δεν φέρει καμία ευθύνη.
  6. Οι δοκιμές θα γίνονται πάντα με ευθύνη του πελάτη. Ακόμα και σε περίπτωση ατυχήματος πάλι ο Όμιλος δεν φέρει καμία ευθύνη.
  7. Αν κατά την περίοδο της επισκευής προκύψει ότι χρειάζεται να γίνουν πρόσθετες εργασίες πέρα από τις συμφωνημένες είναι δικαίωμα του Ομίλου να εκτελέσει αυτές χωρίς προηγούμενη έγκριση του πελάτη, από την στιγμή που αφορά την Ασφαλή οδική συμπεριφορά του οχήματος του. Σε αυτή τη περίπτωση ο πελάτης έχει την υποχρέωση να πληρώσει την αξία τους.
  8. Αν για την ταχύτερη εκτέλεση της επισκευής απασχοληθεί το προσωπικό του Ομίλου υπερωριακά, ο πελάτης υποχρεούται να πληρώσει την πρόσθετη αποζημίωση που θα καταβάλει για το λόγο αυτό ο Όμιλος στο προσωπικό του.
  9. Ο Όμιλος ούτε φέρει, ούτε αναλαμβάνει ευθύνη να αποζημιώσει τον πελάτη για ζημιές θετικές ή αποθετικές που δυνατό να προκληθούν σε βάρος του κατά την διάρκεια της επισκευής, έστω και αν οι ζημιές προκλήθηκαν από την καθυστέρηση της επισκευής ή προς αποκατάσταση μεταεπισκευαστικής ανωμαλίας.
  10. Ο πελάτης έχει την υποχρέωση να καταβάλει με τραπεζική κατάθεση, μέσω κάρτας η με μετρητά (εκτός αντιθέτου συμφωνίας) στο κατάστημα του Ομίλου το σύνολο της αξίας της επισκευής και των ανταλλακτικών και των υλικών, όπως όλα αυτά θα αναφέρονται στα αντίστοιχα παραστατικά που θα εκδώσει ο Όμιλος. Ο Όμιλος δικαιούται να αρνηθεί την παράδοση οχήματος που επισκεύασε στον πελάτη μέχρις ότου αυτός εξοφλήσει τα παραστατικά (εκτός αντιθέτου συμφωνίας).
  11. Για τυχόν διαφορές με τον Όμιλο αρμόδια για την επίλυση τους είναι τα Δικαστήρια Αθηνών.
  12. Ο πελάτης δηλώνει ότι μαζί με το όχημα παρέλαβε και όλα τα παλαιά ή εφθαρμένα ανταλλακτικά εξαρτήματα και υλικά εν γένει που αντικαταστάθηκαν. Σε περίπτωση μη παραλαβής, τα παραπάνω ανταλλακτικά καταστρέφονται μετά την παρέλευση 15 ημερών.

Copyright © KȢSgroup | KOUSgroup (TRUCKSERVICE – TRUCKER – KOUSGROUP) – Εξυπηρέτηση που δεν χωράει ο νους! To KOUS με Κ.-

Επικοινωνία

210 3463314
210 3467652
6944427474

 

Ωράριο

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ:  08:30 – 18:30
ΣΑΒΒΑΤΟ:  08:30 – 14:00
ΚΥΡΙΑΚΗ:  ΚΛΕΙΣΤΑ